دیابت و کراتینین سرم 7، می توانید دیالیز جلوگیری از؟
نوشته شده توسط : rshaole

دیابت و کراتینین سرم 7، می توانید دیالیز جلوگیری ازدیابت و کراتینین سرم 7، می توانید دیالیز جلوگیری از؟

پدر من، او 73 ساله بود، او تا به حال یک تومور در پای او، و سطح کراتینین 7، او به دیابت از 8 سال گذشته است. در حال حاضر، دکتر پیشنهاد کرد که او دیالیز را، شما می توانید با ما برای جلوگیری از دیالیز کمک کند؟

برای دولت از پدر خود، او را از نفروپاتی دیابتی مبتلا به در حال حاضر بود، در نتیجه از دیابت در دراز مدت است. تورم در پاها به علت بیماری کلیوی، بدون درمان به موقع، او را درد بیشتر رنج می برند.

در سطح کراتینین خود، آن را در مرحله چهارم است، در حال حاضر که دکتر که دیالیز برای پدر خود را به زندگی طولانی تر توصیه می کند. اگر شما می خواهید برای کمک به او دیالیز جلوگیری از، شما باید مطمئن شوید که سطح قند خون خود را تحت کنترل، و بر اساس این نقطه، برای پیدا کردن سایر راه های جایگزین برای او.

چه درمان می تواند دیالیز جایگزین؟

بیشتر شناخته شده روش بالا هفت درمانی، که متشکل از هفت دارو های مختلف چینی، هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را برای درمان بیماری کلیه است. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند بیماری های کلیوی در جوانه را درمان کنند. در کوتاه مدت، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با این درمان ها، آنها را عملکرد کلیه را بهبود بخشد، به طوری که آنها می توانید فرصتی برای یک زندگی بدون دیالیز است.

اما شما می دانید، بیماران مختلف دارای شرایط مختلف بیماری، به طوری که آنها را به انواع روش های. به دولت پدر Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی خود را ممکن است یک انتخاب بهتر برای او، اما او همچنین باید برخی از روش های دیگر را طوری که می تواند یک اثر درمانی را دریافت کنید.

با این حال، بدون توجه به آنچه روش های درمان او را قبول همه باید به خوبی سطح قند خون کنترل می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: